0 af 27 sensorer er udenfor normalområdet |
1 fejlkoder |
Fejlkodelampen er | TÆNDT |
BrændstofsystemA | ÅBN |
BrændstofsystemB | ? |
Beregnet belastning | 5% |
Motortemperatur | 87°C |
Korttids brændstofjustering B1 | 1,6% |
Langtids brændstofjustering B1 | 0,0% |
Manifoldtryk | 1,0bar |
Omdrejninger | 0/min |
Hastighed | 0km/t |
Tændingsjustering | -1° |
Indsugningstemperatur | 47°C |
Luftmasseflow | 1g/s |
Gasspjældsåbning | 17% |
O2 følere: | B1S1, B1S2 |
O2 føler B1S1 | 455mV |
Korttids brændstofjustering B1S1 | ---% |
O2 føler B1S2 | 460mV |
Korttids brændstofjustering B1S2 | ---% |
OBD type | EOBD |
Energiforbrug | 0,00MJ/km |
Energiforbrug (snit siden start) | 0,00MJ/km |
Brændstofforbrug | ---l/100km |
Brændstofforbrug (snit siden start) | l/100km |
OBD protokol | ISO9141-2 |
VIN | YS3EF55C513021195 |
Batterispænding | 11,8V |
P1312 | Mær-ke-spe-ci-fik kode (BMW) tænding overvågning Cylinder 12 Spark varighed for kort (Subaru) Udstødning temperatur sensor fejlfunktion (VAG) Cylinder 11 tænding system kortsluttet til batteri+ |
Fejlkode som udløste FF | P1312 (BMW) tænding overvågning Cylinder 12 Spark varighed for kort (Subaru) Udstødning temperatur sensor fejlfunktion (VAG) Cylinder 11 tænding system kortsluttet til batteri+ |
BrændstofsystemA | ÅBNk |
BrændstofsystemB | ? |
Beregnet belastning | 15% |
Motortemperatur | 85°C |
Korttids brændstofjustering B1 | 0,0% |
Korttids brændstofjustering B3 | 9,4% |
Langtids brændstofjustering B1 | 0,0% |
Langtids brændstofjustering B3 | 10% |
Manifoldtryk | 0,4bar |
Omdrejninger | 832/min |
Hastighed | 0km/t |
SW version | 2.7.5 |
Android OS version | 7.0 |
Mærke/model | samsung herolte |
Displaystørrelse | 1080x1920 (360x616 dp), 480 dpi, type:normal (2) |
Har telefonen Bluetooth? | Ja |
Internetforbindelse | WIFI (Tilsluttet) |
InstallationsID | 85edde1e-4bfc-46b0-ad00-a781060a5e1e |
OBD adapter Bluetoothadresse | 00:13:EF:C1:E5:AE |
Batterispænding | 11,8 |
Beregnet belastning | [5,9 - 5,9] % |
15:14:14.121 | 5,9 |
15:14:18.941 | 5,9 |
15:14:23.964 | 5,9 |
15:14:27.907 | 5,9 |
15:14:32.448 | 5,9 |
15:14:36.897 | 5,9 |
15:14:41.081 | 5,9 |
Motortemperatur | [87 - 88] °C |
15:14:13.435 | 88 |
15:14:31.817 | 87 |
Korttids brændstofjustering B1 | [1,6 - 1,6] % |
15:14:14.999 | 1,6 |
15:14:19.249 | 1,6 |
15:14:24.268 | 1,6 |
15:14:28.279 | 1,6 |
15:14:33.059 | 1,6 |
15:14:37.182 | 1,6 |
15:14:41.395 | 1,6 |
Langtids brændstofjustering B1 | [0,0 - 0,0] % |
15:14:17.056 | 0,0 |
15:14:22.073 | 0,0 |
15:14:26.060 | 0,0 |
15:14:30.192 | 0,0 |
15:14:34.982 | 0,0 |
15:14:39.087 | 0,0 |
15:14:43.270 | 0,0 |
Manifoldtryk | [1,0 - 1,0] bar |
15:14:11.106 | 1,0 |
15:14:18.010 | 1,0 |
15:14:23.022 | 1,0 |
15:14:27.039 | 1,0 |
15:14:31.198 | 1,0 |
15:14:35.959 | 1,0 |
15:14:40.114 | 1,0 |
Omdrejninger | [0,0 - 0,0] /min |
15:14:15.452 | 0,0 |
15:14:19.535 | 0,0 |
15:14:24.554 | 0,0 |
15:14:28.565 | 0,0 |
15:14:33.358 | 0,0 |
15:14:37.525 | 0,0 |
15:14:41.719 | 0,0 |
Hastighed | [0,0 - 0,0] km/t |
15:14:12.489 | 0,0 |
15:14:18.311 | 0,0 |
15:14:23.340 | 0,0 |
15:14:27.344 | 0,0 |
15:14:31.510 | 0,0 |
15:14:36.296 | 0,0 |
15:14:40.417 | 0,0 |
Tændingsjustering | [-1,0 - -1,0] ° |
15:14:16.202 | -1,0 |
15:14:20.139 | -1,0 |
15:14:25.159 | -1,0 |
15:14:29.177 | -1,0 |
15:14:33.971 | -1,0 |
15:14:38.194 | -1,0 |
15:14:42.339 | -1,0 |
Indsugningstemperatur | [47 - 47] °C |
15:14:14.693 | 47 |
15:14:32.746 | 47 |
Luftmasseflow | [1,5 - 1,5] g/s |
15:14:16.768 | 1,5 |
15:14:21.734 | 1,5 |
15:14:25.754 | 1,5 |
15:14:29.857 | 1,5 |
15:14:34.677 | 1,5 |
15:14:38.787 | 1,5 |
15:14:42.974 | 1,5 |
Gasspjældsåbning | [17 - 17] % |
15:14:15.853 | 17 |
15:14:19.813 | 17 |
15:14:24.858 | 17 |
15:14:28.864 | 17 |
15:14:33.663 | 17 |
15:14:37.859 | 17 |
15:14:42.024 | 17 |
O2 føler B1S1 | [415 - 455] mV |
15:14:17.345 | 415 |
15:14:22.381 | 430 |
15:14:26.369 | 435 |
15:14:30.488 | 435 |
15:14:35.283 | 445 |
15:14:39.463 | 450 |
15:14:47.782 | 455 |
Korttids brændstofjustering B1S1 | [100 - 100] % |
15:14:17.345 | 100 |
15:14:22.381 | 100 |
15:14:26.369 | 100 |
15:14:30.488 | 100 |
15:14:35.283 | 100 |
15:14:39.463 | 100 |
15:14:47.782 | 100 |
O2 føler B1S2 | [460 - 460] mV |
15:14:16.490 | 460 |
15:14:20.497 | 460 |
15:14:25.466 | 460 |
15:14:29.480 | 460 |
15:14:34.272 | 460 |
15:14:38.497 | 460 |
15:14:42.673 | 460 |
Korttids brændstofjustering B1S2 | [100 - 100] % |
15:14:16.490 | 100 |
15:14:20.497 | 100 |
15:14:25.466 | 100 |
15:14:29.480 | 100 |
15:14:34.272 | 100 |
15:14:38.497 | 100 |
15:14:42.673 | 100 |
Energiforbrug | [0,00 - 0,00] MJ/km |
15:14:10.807 | 0,00 |
15:14:17.729 | 0,00 |
15:14:22.738 | 0,00 |
15:14:26.734 | 0,00 |
15:14:30.840 | 0,00 |
15:14:35.640 | 0,00 |
15:14:39.813 | 0,00 |
15:14:48.132 | 0,00 |
Energiforbrug (snit siden start) | [0,00 - 0,00] MJ/km |
15:14:10.808 | 0,00 |
15:14:17.730 | 0,00 |
15:14:22.739 | 0,00 |
15:14:26.735 | 0,00 |
15:14:30.840 | 0,00 |
15:14:35.640 | 0,00 |
15:14:39.814 | 0,00 |
15:14:48.133 | 0,00 |
Brændstofforbrug (snit siden start) | [0,0 - 0,0] l/100km |
15:14:10.808 | 0,0 |
15:14:17.730 | 0,0 |
15:14:22.739 | 0,0 |
15:14:26.735 | 0,0 |
15:14:30.841 | 0,0 |
15:14:35.640 | 0,0 |
15:14:39.814 | 0,0 |
15:14:48.133 | 0,0 |