0 af 27 sensorer er udenfor normalområdet |
2 fejlkoder |
Fejlkodelampen er | TÆNDT |
BrændstofsystemA | LUK |
BrændstofsystemB | ? |
Beregnet belastning | 18% |
Motortemperatur | 77°C |
Korttids brændstofjustering B1 | 0,0% |
Langtids brændstofjustering B1 | -3,9% |
Manifoldtryk | 0,4bar |
Omdrejninger | 840/min |
Hastighed | 0km/t |
Tændingsjustering | 6° |
Indsugningstemperatur | 32°C |
Luftmasseflow | 4g/s |
Gasspjældsåbning | 15% |
O2 følere: | B1S1, B1S2 |
O2 føler B1S1 | 130mV |
Korttids brændstofjustering B1S1 | ---% |
O2 føler B1S2 | 680mV |
Korttids brændstofjustering B1S2 | ---% |
OBD type | EOBD |
Energiforbrug | 0,00MJ/km |
Energiforbrug (snit siden start) | 0,00MJ/km |
Brændstofforbrug | ---l/100km |
Brændstofforbrug (snit siden start) | l/100km |
OBD protokol | ISO9141-2 |
VIN | YS3EF55C513021195 |
Batterispænding | 13,3V |
P1312 | Mær-ke-spe-ci-fik kode (BMW) tænding overvågning Cylinder 12 Spark varighed for kort (Subaru) Udstødning temperatur sensor fejlfunktion (VAG) Cylinder 11 tænding system kortsluttet til batteri+ |
P1334 | Mær-ke-spe-ci-fik kode (BMW) bankesensor 5 signal for lavt input (VAG) Cylinder 16 banke styring grænse nået |
Fejlkode som udløste FF | P1312 (BMW) tænding overvågning Cylinder 12 Spark varighed for kort (Subaru) Udstødning temperatur sensor fejlfunktion (VAG) Cylinder 11 tænding system kortsluttet til batteri+ |
BrændstofsystemA | ÅBNk |
BrændstofsystemB | ? |
Beregnet belastning | 19% |
Motortemperatur | 79°C |
Korttids brændstofjustering B1 | 0,0% |
Korttids brændstofjustering B3 | 9,4% |
Langtids brændstofjustering B1 | -3,9% |
Langtids brændstofjustering B3 | 6,3% |
Manifoldtryk | 0,4bar |
Omdrejninger | 819/min |
Hastighed | 0km/t |
SW version | 2.7.5 |
Android OS version | 7.0 |
Mærke/model | samsung herolte |
Displaystørrelse | 1080x1920 (360x616 dp), 480 dpi, type:normal (2) |
Har telefonen Bluetooth? | Ja |
Internetforbindelse | MOBILE, EDGE (Tilsluttet) |
InstallationsID | 85edde1e-4bfc-46b0-ad00-a781060a5e1e |
OBD adapter Bluetoothadresse | 00:13:EF:C1:E5:AE |
Batterispænding | 13,3 |
Beregnet belastning | [18 - 20] % |
15:20:06.562 | 20 |
15:20:11.339 | 19 |
15:20:15.373 | 19 |
15:20:20.374 | 19 |
15:20:24.692 | 19 |
15:20:29.012 | 18 |
Motortemperatur | [77 - 77] °C |
15:20:05.964 | 77 |
15:20:24.095 | 77 |
Korttids brændstofjustering B1 | [-3,1 - 0,0] % |
15:20:07.541 | -3,1 |
15:20:11.645 | -2,3 |
15:20:15.679 | -0,8 |
15:20:20.679 | -3,1 |
15:20:25.299 | -2,3 |
15:20:29.362 | 0,0 |
Langtids brændstofjustering B1 | [-3,9 - -3,9] % |
15:20:09.387 | -3,9 |
15:20:13.468 | -3,9 |
15:20:18.513 | -3,9 |
15:20:22.498 | -3,9 |
15:20:27.184 | -3,9 |
15:20:31.229 | -3,9 |
Manifoldtryk | [0,4 - 0,4] bar |
15:20:03.719 | 0,4 |
15:20:10.419 | 0,4 |
15:20:14.482 | 0,4 |
15:20:19.487 | 0,4 |
15:20:23.477 | 0,4 |
15:20:28.132 | 0,4 |
Omdrejninger | [821 - 840] /min |
15:20:07.883 | 821 |
15:20:11.954 | 827 |
15:20:15.979 | 840 |
15:20:20.980 | 829 |
15:20:25.592 | 832 |
15:20:29.727 | 840 |
Hastighed | [0,0 - 0,0] km/t |
15:20:05.060 | 0,0 |
15:20:10.710 | 0,0 |
15:20:14.785 | 0,0 |
15:20:19.768 | 0,0 |
15:20:23.786 | 0,0 |
15:20:28.439 | 0,0 |
Tændingsjustering | [6,5 - 8,5] ° |
15:20:08.493 | 7,0 |
15:20:12.578 | 8,5 |
15:20:17.613 | 7,5 |
15:20:21.581 | 8,5 |
15:20:26.207 | 7,5 |
15:20:30.338 | 6,5 |
Indsugningstemperatur | [32 - 32] °C |
15:20:07.169 | 32 |
15:20:24.997 | 32 |
Luftmasseflow | [4,1 - 4,2] g/s |
15:20:09.082 | 4,1 |
15:20:13.173 | 4,2 |
15:20:18.204 | 4,2 |
15:20:22.191 | 4,1 |
15:20:26.878 | 4,1 |
15:20:30.933 | 4,1 |
Gasspjældsåbning | [15 - 15] % |
15:20:08.187 | 15 |
15:20:12.260 | 15 |
15:20:16.281 | 15 |
15:20:21.258 | 15 |
15:20:25.897 | 15 |
15:20:30.033 | 15 |
O2 føler B1S1 | [115 - 720] mV |
15:20:09.683 | 170 |
15:20:13.831 | 710 |
15:20:18.813 | 115 |
15:20:22.798 | 140 |
15:20:27.493 | 720 |
15:20:35.695 | 130 |
Korttids brændstofjustering B1S1 | [100 - 100] % |
15:20:09.683 | 100 |
15:20:13.831 | 100 |
15:20:18.814 | 100 |
15:20:22.798 | 100 |
15:20:27.493 | 100 |
15:20:35.695 | 100 |
O2 føler B1S2 | [680 - 705] mV |
15:20:08.781 | 690 |
15:20:12.888 | 700 |
15:20:17.899 | 705 |
15:20:21.883 | 690 |
15:20:26.576 | 680 |
15:20:30.634 | 680 |
Korttids brændstofjustering B1S2 | [100 - 100] % |
15:20:08.781 | 100 |
15:20:12.888 | 100 |
15:20:17.899 | 100 |
15:20:21.883 | 100 |
15:20:26.576 | 100 |
15:20:30.634 | 100 |
Energiforbrug | [0,00 - 0,00] MJ/km |
15:20:03.392 | 0,00 |
15:20:10.112 | 0,00 |
15:20:14.177 | 0,00 |
15:20:19.180 | 0,00 |
15:20:23.156 | 0,00 |
15:20:27.845 | 0,00 |
15:20:36.046 | 0,00 |
Energiforbrug (snit siden start) | [0,00 - 0,00] MJ/km |
15:20:03.393 | 0,00 |
15:20:10.113 | 0,00 |
15:20:14.178 | 0,00 |
15:20:19.180 | 0,00 |
15:20:23.157 | 0,00 |
15:20:27.845 | 0,00 |
15:20:36.048 | 0,00 |
Brændstofforbrug (snit siden start) | [0,0 - 0,0] l/100km |
15:20:03.393 | 0,0 |
15:20:10.113 | 0,0 |
15:20:14.178 | 0,0 |
15:20:19.181 | 0,0 |
15:20:23.157 | 0,0 |
15:20:27.846 | 0,0 |
15:20:36.048 | 0,0 |