0 af 27 sensorer er udenfor normalområdet |
2 fejlkoder |
Fejlkodelampen er | TÆNDT | ||
BrændstofsystemA | LUK | ||
BrændstofsystemB | ? | ||
Beregnet belastning | 24% | [23 - 24] (avg 24) | |
Motortemperatur | 89°C | [89 - 92] (avg 90) | |
Korttids brændstofjustering B1 | 1,6% | [0,8 - 3,1] (avg 1,8) | |
Langtids brændstofjustering B1 | -2,3% | [-2,3 - -2,3] (avg -2,3) | |
Manifoldtryk | 0,4bar | [0,4 - 0,4] (avg 0,4) | |
Omdrejninger | 829/min | [807 - 851] (avg 829) | |
Hastighed | 0km/t | [0,0 - 0,0] (avg 0,0) | |
Tændingsjustering | 1° | [1,0 - 5,0] (avg 2,9) | |
Indsugningstemperatur | 56°C | [51 - 56] (avg 54) | |
Luftmasseflow | 3g/s | [3,7 - 4,0] (avg 3,9) | |
Gasspjældsåbning | 15% | [16 - 16] (avg 16) | |
O2 følere: | B1S1, B1S2 | ||
O2 føler B1S1 | 95mV | [95 - 735] (avg 431) | |
Korttids brændstofjustering B1S1 | ---% | [100 - 100] (avg 100) | |
O2 føler B1S2 | 670mV | [655 - 680] (avg 668) | |
Korttids brændstofjustering B1S2 | ---% | [100 - 100] (avg 100) | |
OBD type | EOBD | ||
Energiforbrug | 0,00MJ/km | [0,00 - 0,00] (avg 0,00) | |
Energiforbrug (snit siden start) | 0,00MJ/km | [0,00 - 0,00] (avg 0,00) | |
Brændstofforbrug | ---l/100km | ||
Brændstofforbrug (snit siden start) | ---l/100km | [0,0 - 0,0] (avg 0,0) | |
OBD protokol | ISO9141-2 | ||
VIN | YS3EF55C513021195 | ||
Batterispænding | 12,8V |
P1110 | Mær-ke-spe-ci-fik kode (Ford) indsugningsluft temperatur (IAT) sensor (D/C) afbrudt eller kortsluttet (Infiniti) indsugningsventil timing styring (venstre række) (Jaguar) IAT sensor (D/C) afbrudt eller kortsluttet (Mazda) indsugning lufttemperatur-føler Signal (dynamisk kammer) kreds (Nissan) indsugningsventil timing styring, LH række (Peugeot/Citroen) IAT sensor (D/C) afbrudt eller kortsluttet (Subaru) atmosfærisk-tryk sensor lav input (VAG) O2S opvarmnings-kreds række 2 sensor 2 kortslutter til B+ |
P1300 | Mær-ke-spe-ci-fik kode (Acura) vilkårlig tændingsudsættere (Chrysler) tændings stilling justering kreds fejl (Ford) Boost kalibrering fejl (GM) tændspole 1 primær Feedback kreds (Honda) Multiple Cylinder tændingsudsættere registreret (Isuzu) vilkårlig tændingsudsættere (Jaguar) Boost kalibrering fejl (Lexus) tænding kredsløbsfejl (række 1 eller No. 1) (Mitsubishi) tændings stilling justering kreds. (Peugeot/Citroen) Boost kalibrering fejl (Toyota) tænding kredsløbsfejl - No. 1. (VAG) tændingsudsættere registreret, brændstofstand for lavt |
Fejlkode som udløste FF | P1300 (Acura) vilkårlig tændingsudsættere (Chrysler) tændings stilling justering kreds fejl (Ford) Boost kalibrering fejl (GM) tændspole 1 primær Feedback kreds (Honda) Multiple Cylinder tændingsudsættere registreret (Isuzu) vilkårlig tændingsudsættere (Jaguar) Boost kalibrering fejl (Lexus) tænding kredsløbsfejl (række 1 eller No. 1) (Mitsubishi) tændings stilling justering kreds. (Peugeot/Citroen) Boost kalibrering fejl (Toyota) tænding kredsløbsfejl - No. 1. (VAG) tændingsudsættere registreret, brændstofstand for lavt |
BrændstofsystemA | ÅBNk |
BrændstofsystemB | ? |
Beregnet belastning | 10% |
Motortemperatur | 85°C |
Korttids brændstofjustering B1 | 0,0% |
Korttids brændstofjustering B3 | 9,4% |
Langtids brændstofjustering B1 | -2,3% |
Langtids brændstofjustering B3 | 7,8% |
Manifoldtryk | 2,5bar |
Omdrejninger | 2351/min |
Hastighed | 39km/t |
SW version | 2.7.5 |
Android OS version | 12 |
Mærke/model | samsung a42xq |
Displaystørrelse | 720x1339 (320x595 dp), 360 dpi, type:normal (2) |
Har telefonen Bluetooth? | Ja |
Internetforbindelse | MOBILE, LTE (Tilsluttet) |
InstallationsID | 6b2be86e-5be8-4f34-a094-9b69ed3b81ca |
OBD adapter Bluetoothadresse | 00:13:EF:C1:E5:AE |
Batterispænding | 12,8 |
Beregnet belastning | [23 - 24] % |
13:23:35.238 | 24 |
13:23:40.259 | 24 |
13:23:44.435 | 24 |
13:23:50.375 | 24 |
13:23:54.250 | 23 |
13:23:58.154 | 24 |
13:24:02.006 | 23 |
13:24:06.456 | 24 |
13:24:10.297 | 24 |
13:24:14.162 | 24 |
13:24:18.082 | 24 |
13:24:22.546 | 24 |
13:24:26.798 | 24 |
13:24:30.657 | 24 |
13:24:34.543 | 24 |
13:24:39.002 | 24 |
13:24:42.895 | 24 |
Motortemperatur | [89 - 92] °C |
13:23:35.537 | 92 |
13:23:44.720 | 91 |
13:24:02.297 | 90 |
13:24:18.379 | 89 |
13:24:34.832 | 89 |
Korttids brændstofjustering B1 | [0,8 - 3,1] % |
13:23:35.824 | 2,3 |
13:23:40.542 | 1,6 |
13:23:45.014 | 0,8 |
13:23:50.675 | 3,1 |
13:23:54.536 | 2,3 |
13:23:58.443 | 0,8 |
13:24:02.583 | 2,3 |
13:24:06.755 | 1,6 |
13:24:10.601 | 1,6 |
13:24:14.450 | 3,1 |
13:24:18.673 | 1,6 |
13:24:22.835 | 0,8 |
13:24:27.091 | 1,6 |
13:24:30.944 | 2,3 |
13:24:35.122 | 0,8 |
13:24:39.292 | 2,3 |
13:24:43.192 | 1,6 |
Langtids brændstofjustering B1 | [-2,3 - -2,3] % |
13:23:36.105 | -2,3 |
13:23:40.826 | -2,3 |
13:23:45.303 | -2,3 |
13:23:50.958 | -2,3 |
13:23:54.828 | -2,3 |
13:23:58.738 | -2,3 |
13:24:02.868 | -2,3 |
13:24:07.047 | -2,3 |
13:24:10.894 | -2,3 |
13:24:14.745 | -2,3 |
13:24:18.962 | -2,3 |
13:24:23.134 | -2,3 |
13:24:27.378 | -2,3 |
13:24:31.239 | -2,3 |
13:24:35.414 | -2,3 |
13:24:39.588 | -2,3 |
13:24:43.485 | -2,3 |
Manifoldtryk | [0,4 - 0,4] bar |
13:23:36.382 | 0,4 |
13:23:41.117 | 0,4 |
13:23:45.590 | 0,4 |
13:23:51.249 | 0,4 |
13:23:55.109 | 0,4 |
13:23:59.029 | 0,4 |
13:24:03.164 | 0,4 |
13:24:07.334 | 0,4 |
13:24:11.185 | 0,4 |
13:24:15.030 | 0,4 |
13:24:19.254 | 0,4 |
13:24:23.440 | 0,4 |
13:24:27.670 | 0,4 |
13:24:31.524 | 0,4 |
13:24:35.704 | 0,4 |
13:24:39.882 | 0,4 |
13:24:43.773 | 0,4 |
Omdrejninger | [807 - 851] /min |
13:23:36.673 | 825 |
13:23:41.408 | 837 |
13:23:45.905 | 851 |
13:23:51.542 | 807 |
13:23:55.411 | 826 |
13:23:59.320 | 820 |
13:24:03.456 | 828 |
13:24:07.624 | 833 |
13:24:11.476 | 832 |
13:24:15.332 | 835 |
13:24:19.543 | 831 |
13:24:23.747 | 818 |
13:24:27.962 | 830 |
13:24:31.822 | 834 |
13:24:35.998 | 834 |
13:24:40.182 | 826 |
13:24:44.063 | 829 |
Hastighed | [0,0 - 0,0] km/t |
13:23:36.964 | 0,0 |
13:23:41.696 | 0,0 |
13:23:46.200 | 0,0 |
13:23:51.836 | 0,0 |
13:23:55.696 | 0,0 |
13:23:59.610 | 0,0 |
13:24:03.744 | 0,0 |
13:24:07.910 | 0,0 |
13:24:11.763 | 0,0 |
13:24:15.640 | 0,0 |
13:24:19.838 | 0,0 |
13:24:24.037 | 0,0 |
13:24:28.255 | 0,0 |
13:24:32.113 | 0,0 |
13:24:36.290 | 0,0 |
13:24:40.500 | 0,0 |
13:24:48.406 | 0,0 |
Tændingsjustering | [1,0 - 5,0] ° |
13:23:37.248 | 2,5 |
13:23:41.988 | 1,5 |
13:23:46.483 | 1,5 |
13:23:52.127 | 3,0 |
13:23:55.985 | 4,5 |
13:23:59.891 | 3,5 |
13:24:04.037 | 5,0 |
13:24:08.199 | 4,0 |
13:24:12.068 | 2,5 |
13:24:15.930 | 3,5 |
13:24:20.130 | 3,5 |
13:24:24.328 | 3,5 |
13:24:28.544 | 1,0 |
13:24:32.412 | 3,0 |
13:24:36.588 | 2,5 |
13:24:40.791 | 3,5 |
13:24:48.696 | 1,5 |
Indsugningstemperatur | [51 - 56] °C |
13:23:37.538 | 51 |
13:23:46.776 | 52 |
13:24:04.321 | 54 |
13:24:20.418 | 55 |
13:24:36.874 | 56 |
Luftmasseflow | [3,7 - 4,0] g/s |
13:23:37.833 | 4,0 |
13:23:42.300 | 4,0 |
13:23:47.067 | 3,9 |
13:23:52.420 | 3,8 |
13:23:56.280 | 3,7 |
13:24:00.184 | 3,7 |
13:24:04.636 | 3,9 |
13:24:08.494 | 3,8 |
13:24:12.360 | 3,9 |
13:24:16.242 | 3,9 |
13:24:20.716 | 3,8 |
13:24:24.618 | 3,9 |
13:24:28.868 | 4,0 |
13:24:32.705 | 3,9 |
13:24:37.183 | 4,0 |
13:24:41.085 | 3,9 |
13:24:48.991 | 3,8 |
Gasspjældsåbning | [16 - 16] % |
13:23:38.122 | 16 |
13:23:42.590 | 16 |
13:23:47.351 | 16 |
13:23:52.729 | 16 |
13:23:56.570 | 16 |
13:24:00.493 | 16 |
13:24:04.932 | 16 |
13:24:08.788 | 16 |
13:24:12.641 | 16 |
13:24:16.533 | 16 |
13:24:21.013 | 16 |
13:24:24.905 | 16 |
13:24:29.159 | 16 |
13:24:32.987 | 16 |
13:24:37.470 | 16 |
13:24:41.372 | 16 |
13:24:49.299 | 16 |
O2 føler B1S1 | [95 - 735] mV |
13:23:38.685 | 95 |
13:23:42.880 | 130 |
13:23:47.963 | 735 |
13:23:53.025 | 105 |
13:23:56.868 | 700 |
13:24:00.788 | 115 |
13:24:05.224 | 670 |
13:24:09.081 | 715 |
13:24:12.932 | 185 |
13:24:16.828 | 735 |
13:24:21.322 | 705 |
13:24:25.209 | 110 |
13:24:29.450 | 100 |
13:24:33.287 | 710 |
13:24:37.763 | 690 |
13:24:41.659 | 730 |
13:24:49.599 | 95 |
Korttids brændstofjustering B1S1 | [100 - 100] % |
13:23:38.685 | 100 |
13:23:42.880 | 100 |
13:23:47.963 | 100 |
13:23:53.025 | 100 |
13:23:56.868 | 100 |
13:24:00.788 | 100 |
13:24:05.224 | 100 |
13:24:09.081 | 100 |
13:24:12.932 | 100 |
13:24:16.828 | 100 |
13:24:21.322 | 100 |
13:24:25.209 | 100 |
13:24:29.450 | 100 |
13:24:33.287 | 100 |
13:24:37.763 | 100 |
13:24:41.659 | 100 |
13:24:49.599 | 100 |
O2 føler B1S2 | [655 - 680] mV |
13:23:38.993 | 660 |
13:23:43.180 | 660 |
13:23:48.259 | 655 |
13:23:53.316 | 655 |
13:23:57.214 | 660 |
13:24:01.081 | 660 |
13:24:05.531 | 665 |
13:24:09.378 | 670 |
13:24:13.233 | 675 |
13:24:17.131 | 675 |
13:24:21.622 | 675 |
13:24:25.503 | 675 |
13:24:29.739 | 675 |
13:24:33.582 | 675 |
13:24:38.078 | 675 |
13:24:41.975 | 680 |
13:24:49.902 | 670 |
Korttids brændstofjustering B1S2 | [100 - 100] % |
13:23:38.993 | 100 |
13:23:43.180 | 100 |
13:23:48.259 | 100 |
13:23:53.316 | 100 |
13:23:57.214 | 100 |
13:24:01.081 | 100 |
13:24:05.531 | 100 |
13:24:09.378 | 100 |
13:24:13.233 | 100 |
13:24:17.131 | 100 |
13:24:21.622 | 100 |
13:24:25.503 | 100 |
13:24:29.739 | 100 |
13:24:33.582 | 100 |
13:24:38.078 | 100 |
13:24:41.975 | 100 |
13:24:49.902 | 100 |
Energiforbrug | [0,00 - 0,00] MJ/km |
13:23:33.068 | 0,00 |
13:23:39.337 | 0,00 |
13:23:43.181 | 0,00 |
13:23:49.429 | 0,00 |
13:23:53.316 | 0,00 |
13:23:57.214 | 0,00 |
13:24:01.082 | 0,00 |
13:24:05.532 | 0,00 |
13:24:09.379 | 0,00 |
13:24:13.234 | 0,00 |
13:24:17.131 | 0,00 |
13:24:21.623 | 0,00 |
13:24:25.553 | 0,00 |
13:24:29.740 | 0,00 |
13:24:33.582 | 0,00 |
13:24:38.079 | 0,00 |
13:24:41.976 | 0,00 |
13:24:49.902 | 0,00 |
Energiforbrug (snit siden start) | [0,00 - 0,00] MJ/km |
13:23:33.070 | 0,00 |
13:23:39.337 | 0,00 |
13:23:43.181 | 0,00 |
13:23:49.429 | 0,00 |
13:23:53.316 | 0,00 |
13:23:57.214 | 0,00 |
13:24:01.082 | 0,00 |
13:24:05.532 | 0,00 |
13:24:09.379 | 0,00 |
13:24:13.234 | 0,00 |
13:24:17.132 | 0,00 |
13:24:21.623 | 0,00 |
13:24:25.554 | 0,00 |
13:24:29.740 | 0,00 |
13:24:33.583 | 0,00 |
13:24:38.079 | 0,00 |
13:24:41.976 | 0,00 |
13:24:49.903 | 0,00 |
Brændstofforbrug (snit siden start) | [0,0 - 0,0] l/100km |
13:23:33.070 | 0,0 |